rayenrob.reismee.nl

De dag dat Bali schudde

Een dag om niet te vergeten nadat we ontbeten hadden wilden we onze spullen pakken om nog wat inkopen te doen begon opeens alles te schudden hard geschreeuw was er dus wat te doen in zo'n situatie begon met waardevolle spullen bij elkaar te zoeken maar omdat we 2 hoog zaten renden we de gang op gelukkig waren we iets later op de gang want de brokstukken waren al omlaag gevallen zelfs een grote bloempot van de 3e lag over het gangpad. Buiten stond al het personeel en de hotelgasten. Na enige tijd keerden we terug naar de kamer en pakten snel onze spullen om weer naar buiten te gaan daar zagen we dat de straat vol stond en dat er enkele gewonden van de bouwplaats tegenover het hotel werden afgevoerd. Omdat de kans groot is op naschokken zijn we bij het strand gebleven iets wat eigenlijk verkeerd zou zijn bij een tsunami. Rond 16uur (10uur nl) was er een 2e naschok. Vanavond waren DIscovery shopping mall nog steeds dicht daar zaten ook de grote ketens Morgen weer open mocht er intussen niets meer in de zeebodem gebeuren morgen laatste dag en om 1845 vliegen we terug naar Amsterdam

lianne

Het is toch ook een overlevingsvakantie aan het worden op deze manier. Doe de laatste dag nog voorzichtig. En hopelijk een voorspoedige terugreis. Tot hoors liefs lianne

Mary Godding

We zullen jullie belevenissen iedere dag gaan missen.
Ben voorzichtig de laatste dag en kom weer gezond in Nederland aan.
Robert zou zeggen: 'Dit is pas AVONTUUR!'

Groetjes, Mary

Hennie Schoonzus van Jan

Hallo Jongens, wat heb mijn man genoten van jullie verslag in de vakantie.
Hij belde dan op en zei, ik zie je op de foto´s.
Hij was natuurlijk niet mee en zag dat het allemaal erg leuk ging. Ik heb de vakantie van mijn leven meegemaakt , en wil jullie bedanken dat hij het ook op dat moment mocht beleven. Het gaat jullie goed. De lieve groetjes van HENNIE.