rayenrob.reismee.nl

Bali dag3

Maandag

Het is alweer dag 3 op Bali en de zon was er al weer vroeg bij .. na een leuke avond gehad te hebben in het wijkgedeelte Seminyak dat op 4 km van ons hotel ligt en je met de taxi een klein half uurtje onderweg naar toe bent en rond de 4 euro kwijt bent aan deze rit. Er zitten tal van itiliaanse restaurants en gezellige bars. Terug komen we op de scooter dat gaat dan wat sneller en is een enorme beleving tussen al die kleine straatjes door te rijden. Vandaag gaan we eerst naar het grote winkelcentrum want het is te warm om op het strand te liggen zo zie je er ook bijna niemand tussen 10-14uur. Na wat leuke souveniers gevonden te hebben keren we terug naar het hotel en gaan dan richting het strand alwaar je op een bedje kunt liggen met een parasol erbij voor bescherming tegen de brandende zon. Om 18.00 werden we verwacht voor de borrel t.g.v de verjaardag van Lei S. samen met de andere koppels die bij ons in het hotel verblijven waren ook Nirmala & Birgit vanuit Benoa gekomen we liepen het hotel uit richting het restaurant Railway. Kuta is een mooie badplaats echter er is veel achterstand de straten zijn slecht onderhouden en een voetpad is er niet echt dit zou met de vele bezoekers die dit eiland bezoeken toch niet mogen. We hebben heerlijk gegeten zo was er keuze voor iedereen mexicaans, chinees, indisch en zelfs pizza stond op het menu. Na afloop namen we afscheid van Birgit & Nirmala want zij gingen morgen terug naar Nederland en wij vetrokken ook richting het hotel alwaar wij tegenover nog een afzakkertje namen en kwamen nadat we besteld hadden dat we een beetje verkeerd zaten het bleek een ladiesclub te zijn. Met veel lol sloten we de avond af en morgenvroeg nemen we ook afscheid van Jan en Miranda die ook naar huis gaan.

einde