rayenrob.reismee.nl

Bali

Bali Zondag 9 Oktober 2011

Het was vandaag weer een zonnige dag en we hadden vandaag een excursie op het programma staan naar Bali Safari & Marine park. Het park ligt 24 km buiten Kuta en de rit met het busje zou 1 uurtje duren. We werden opgehaald bij het hotel en gingen eerst met een taxi naar het hotel één deur verder daar aangekomen stond de bus klaar en vertrokken 30min later richting Gianyar waar het park lag. Bij aankomst konden we de tickets betalen en gingen het park binnen. Het park zarg er mooi uit en alles was goed verzorgd zo kregen we een polsband om en zo was de lunch inclusief en 4 attracties waaronder een ritje op een olifant de safari tour door het park en een rit in de wildwaterbaan. De eerste fotoshoot was bij je jonge orang outang deze mocht je in de armen nemen en was er de mogelijkheid om foto's te nemen. In het park zagen we verder hoe de witte tijgers gevoerd werden en een leuke olifanten show.Ook de rit op de olifant was indrukwekkend.

In het park was er ook een fun en waterpark hier kon je een duik nemen in het zwembad of een ritje in de waterbaan of de rollercoater en om 16.30 vetrokken we weer richting ons resort in Kuta. We zagen ook onze reisgenoten terugkeren van hun excursie zij hadden een jeepsafari gedaan en hadden dit erg goed gevonden

Jolanda

Wat leuk, ik had jullie graag gezien zo met de baby orang oetang. Wij hebben ook een leuke excursie gedaan vandaag We hebben het erg leuk met ons groepje, maar iedereen zegt regelmatig dat we jullie toch wel missen!

Dikke kus van Jolanda