rayenrob.reismee.nl

Amsterdam - Kuala Lumpur

Zondag vetrokken vanuit Maastricht richting Amsterdam/Schiphol alwaar we een voorovernachting hadden bij NH Schiphol dit om gerust op Maandag ochtend vandaar met de gratis aangeboden shuttle bus naar Vertrekhal 3 werden gebracht.

Bij de stand van Fox vakanties werden we vriendelijk ontvangen en kregen we de kofferlabels en enige uitleg omtrend het inchecken er was veel bewaking want bij incheckbalie 31 stonden reizigers te wachten voor de reis naar Tel Aviv.

Na de koffers te hebben afgegeven gingen we richting de gate alwaar de handbagage werd onderzocht en zelf door de body scan moesten. De vlucht vetrok iets over 12 in de grote dubbeldeks Boeing van Malaysian Airlines. De service aan boord was top zo werd er geregeld eern drankje aangeboden en err was een keuze bij de warme maaltijd. Om 05.45 lokaler tijd kwamern we aan op de grote en schone luchthaven vsn Kuala Lumpur deze ligt zo'n 45 km buiten de stad.We werden opgevangen door de hostess van het Swiss Garden hotel waar we 2 nachten zullen verblijven.

Reacties

Reacties

Nico

Tjonge tjonge tjonge, wat ben ik jaloers. Het waren zeker "plaatjes" hé die stewardessen van M.A. Rust die 2 dagen maar goed uit voor de grote trip. Groetjes en tot schrijves.

Ineke.

De vlucht is goed verlopen en jullie zitten in Kuala Lumpur. Dus nu volop genieten samen. Dat doe ik ook met Yanou. Wij hebben al flink gewandeld samen.
Lieve groeten en een knuffel van mij en Yanou.

Hein Ploum

Het zal een mooie reis worden en je zult er veel kunnen ontdekken en zien van een andere cultuur. Een beetje jaloers ben ik wel ook al vlieg ik niet graag.
grtjes Hein

Mary Godding

Geniet in Kuala Lumpur!
Je vader snapt er niets van, ik zie alleen maar een leuke steward op de foto.
Groetjes,

mary en de rest

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!